kolejová doprava l technologie
a vývoj, investice do špičkových technologií k uchování konkurenceschopnosti,
zaměstnávání špičkových inženýrů i kvalifikovaných dělníků, kterým poskytujeme jistotu práce u stabilního a férového
zaměstnavatele, a udržování a rozvoj
vztahů s našimi zákazníky, kterými jsou
zejména světoví výrobci kolejových vozidel pro železnice a kolejové systémy
městské hromadné dopravy (tramvaje
a metro). I jako celosvětově působící firma ctíme a budujeme vztahy s regionem,
kde sídlíme, a jeho samosprávou. Jednáme vždy tak, aby naše podnikání bylo trvale udržitelné.
Proto se navrhují speciálně podle požadavků zákazníka. Vozidla s pohonem jsou vybavena samočinnou tlakovou brzdou, přímočinnou brzdou a zajišťovací brzdou jak pro krátkodobé, tak i pro dlouhodobé
znehybnění vozidla. Přípojná údržbová
vozidla mají brzdové vybavení podobné
nákladním vozům, často doplněné o střadačovou zajišťovací brzdu. Celý systém
bývá nezřídka doplněn o další pomocné
pneumatické okruhy, které jsou samostatně řešeny systémem pneumatických panelů.
p
www.dako-cz
Brzdový systém pro lokomotivy d
Brzdový systém lokomotivy se sestává ze
samočinné pneumatické brzdy řízené
změnami tlaku v hlavním potrubí, elektropneumatické vlakové brzdy, která vysílá
řídící brzdicí a odbrzďovací signály do
vlakového vedení, dále z elektropneumatické přímočinné brzdy a parkovací a doplňkové brzdy. Vlakové brzdy je možné
ovládat automaticky nebo je strojvedoucí
ovládá manuálně. Brzdový systém je ve
většině případů umístěn v kontejneru, což
efektivním způsobem řeší zástavbu brzdového systému do jednoho bloku. Lokomotiva je vybavena protismykovým zařízením DAKO.
Brzdový systém pro traťové vozy d
Traťová železniční vozidla mají specifické
nároky a zpravidla velmi nízkou sériovost.
www.technikaatrh.cz
29