kolejová doprava l technologie

a vývoj, investice do špičkových technologií k uchování konkurenceschopnosti,

zaměstnávání špičkových inženýrů i kvalifikovaných dělníků, kterým poskytujeme jistotu práce u stabilního a férového

zaměstnavatele, a udržování a rozvoj

vztahů s našimi zákazníky, kterými jsou

zejména světoví výrobci kolejových vozidel pro železnice a kolejové systémy

městské hromadné dopravy (tramvaje

a metro). I jako celosvětově působící firma ctíme a budujeme vztahy s regionem,

kde sídlíme, a jeho samosprávou. Jednáme vždy tak, aby naše podnikání bylo trvale udržitelné.

Proto se navrhují speciálně podle požadavků zákazníka. Vozidla s pohonem jsou vybavena samočinnou tlakovou brzdou, přímočinnou brzdou a zajišťovací brzdou jak pro krátkodobé, tak i pro dlouhodobé

znehybnění vozidla. Přípojná údržbová

vozidla mají brzdové vybavení podobné

nákladním vozům, často doplněné o střadačovou zajišťovací brzdu. Celý systém

bývá nezřídka doplněn o další pomocné

pneumatické okruhy, které jsou samostatně řešeny systémem pneumatických panelů.

p

www.dako-cz

Brzdový systém pro lokomotivy d

Brzdový systém lokomotivy se sestává ze

samočinné pneumatické brzdy řízené

změnami tlaku v hlavním potrubí, elektropneumatické vlakové brzdy, která vysílá

řídící brzdicí a odbrzďovací signály do

vlakového vedení, dále z elektropneumatické přímočinné brzdy a parkovací a doplňkové brzdy. Vlakové brzdy je možné

ovládat automaticky nebo je strojvedoucí

ovládá manuálně. Brzdový systém je ve

většině případů umístěn v kontejneru, což

efektivním způsobem řeší zástavbu brzdového systému do jednoho bloku. Lokomotiva je vybavena protismykovým zařízením DAKO.

Brzdový systém pro traťové vozy d

Traťová železniční vozidla mají specifické

nároky a zpravidla velmi nízkou sériovost.

www.technikaatrh.cz

29