16

p

pohony I automatizace I pøevody I tribologie

UNIVERSAL ROBOTS

SPUSTIL UNIKÁTNÍ SERVICE360

Všechna zařízení, která

jsou na výrobní lince,

někdy potřebují seřídit

nebo opravit. Je to

pouze otázka času.

Přitom je často velmi

složité zastavit výrobu

kvůli opravě nebo

servisní prohlídce těchto

zařízení. Firmu to stojí

čas a peníze. Společnost

Universal Robots, která

je největším výrobcem

kolaborativních

robotů (kobotů) na

světě, nyní přinesla

možnost připravit se na

neočekávané události

a zůstat tak ve hře. Díky

tomu získávají zákazníci

výhodu v tvrdém

konkurenčním boji.

Novinkou je možnost proaktivního sledování, optimalizace a zajištění výkonu kobota díky vylepšené technické podpoře

a pravidelným servisním prohlídkám. Možnost komplexní technické podpory chrání

výrobní linku, zvyšuje efektivní provozní

dobu, snižuje rizika a podporuje obchodní

úspěch tím, že zákazníka připraví na neočekávané události.

Service360 rozšiřuje standardní záruku

a je k dispozici i pro zákazníky, kteří roboty instalovali v minulosti.

SERVICE360

ZÁKAZNÍKŮM ZAJISTÍ:

• Zmírnění rizik a kontrolu nad neočekávanými náklady souvisejícími s neplánovaným požadavkem na servis, náhradní

díly nebo a přerušení výroby.

• Maximalizaci návratnosti investice kobotů díky kontrole jejich provozu a programování: certifikovaní inženýři UR, experti na automatizaci a on-line zákaznická

podpora je klientům k dispozici pro řešení jakýchkoliv dotazů 24/7.

• Není nutno přerušovat výrobu kvůli pravidelným servisním prohlídkám a naléhavým opravám.

• V případě neočekávaných události firmy rychle obnoví výrobu díky bezproblémovému servisu a náhradním dílům

z globální distributorské sítě Universal

Robots (UR).

předvídatelnost výroby díky jistotě provozuschopnosti robota – 60 % problémů je

vyřešeno obratem. Všechny díly a náklady na servis jsou obsaženy v rámci služby.

Přímý kontakt na automatizační experty

UR. Přizpůsobení se přímo potřebám zákazníka - kolaborativní týmový proces zákaznické podpory UR společně s lokálním

distributorem.

Servis 360 tak zákazníkům přináší klid,

který potřebují pro jejich podnikání.

Společnost Universal Robots chce, aby zákazníci za své investice do kolaborativních

robotů dostali co nejlepší služby. Všechny

produkty UR Service360 zahrnují opravy

prováděné zkušenými UR inženýry přímo

na místě, nebo vzdáleně. To zajišťuje, že

robot bude pracovat optimálně a pomůže

tak udržet krátký čas návratnosti na jeho

pořízení. Přizpůsobení se plánům zákazníků na provedení servisních prohlídek je

pak samozřejmostí.

Podrobnosti o službě Service360 najdete na webu Universal Robots https://

www.universal-robots.com/cs/produkty/

ur-service360

p

DOSTUPNÝ JE

VE DVOU BALÍČCÍCH:

UR BASIC WARRANTY je součástí dodávky každého robota, pokrývá záruku

po dobu 12 měsíců a zaručuje průměrnou dobu odezvy do 4 hodin. Součástí

je řešení požadavků prostřednictvím

Universal Robots a globální sítě partnerů

UR. Samozřejmostí je zákaznický portál

myUR - online platforma pro správu servisních požadavků, komunikaci s experty,

zobrazování případů z minulosti a vyhledávání informací a návodů v databázích.

Přístupný je 24/7. Náklady jsou kryté

zárukou. Tento balíček je

v pořizovací ceně robota.

PREVENCE MÍSTO OPRAVY

UR SERVICE360 BASIC lze dokoupit kdykoliv během záruční doby zařízení

a přizpůsobit se tak každému firemnímu

rozpočtu. Nabízí opakované rozšíření záruky o 12 měsíců, průměrnou dobu odezvy do 4 hodin a zákaznický portál myUR

přístupný 24/7. Mezi hlavní výhody patří:

T+T T e c h n i k a a t r h 5 – 6 / 2 0 2 0

ur_1.indd 16

30.7.2020 15:22:54