16
p
pohony I automatizace I pøevody I tribologie
UNIVERSAL ROBOTS
SPUSTIL UNIKÁTNÍ SERVICE360
Všechna zařízení, která
jsou na výrobní lince,
někdy potřebují seřídit
nebo opravit. Je to
pouze otázka času.
Přitom je často velmi
složité zastavit výrobu
kvůli opravě nebo
servisní prohlídce těchto
zařízení. Firmu to stojí
čas a peníze. Společnost
Universal Robots, která
je největším výrobcem
kolaborativních
robotů (kobotů) na
světě, nyní přinesla
možnost připravit se na
neočekávané události
a zůstat tak ve hře. Díky
tomu získávají zákazníci
výhodu v tvrdém
konkurenčním boji.
Novinkou je možnost proaktivního sledování, optimalizace a zajištění výkonu kobota díky vylepšené technické podpoře
a pravidelným servisním prohlídkám. Možnost komplexní technické podpory chrání
výrobní linku, zvyšuje efektivní provozní
dobu, snižuje rizika a podporuje obchodní
úspěch tím, že zákazníka připraví na neočekávané události.
Service360 rozšiřuje standardní záruku
a je k dispozici i pro zákazníky, kteří roboty instalovali v minulosti.
SERVICE360
ZÁKAZNÍKŮM ZAJISTÍ:
• Zmírnění rizik a kontrolu nad neočekávanými náklady souvisejícími s neplánovaným požadavkem na servis, náhradní
díly nebo a přerušení výroby.
• Maximalizaci návratnosti investice kobotů díky kontrole jejich provozu a programování: certifikovaní inženýři UR, experti na automatizaci a on-line zákaznická
podpora je klientům k dispozici pro řešení jakýchkoliv dotazů 24/7.
• Není nutno přerušovat výrobu kvůli pravidelným servisním prohlídkám a naléhavým opravám.
• V případě neočekávaných události firmy rychle obnoví výrobu díky bezproblémovému servisu a náhradním dílům
z globální distributorské sítě Universal
Robots (UR).
předvídatelnost výroby díky jistotě provozuschopnosti robota – 60 % problémů je
vyřešeno obratem. Všechny díly a náklady na servis jsou obsaženy v rámci služby.
Přímý kontakt na automatizační experty
UR. Přizpůsobení se přímo potřebám zákazníka - kolaborativní týmový proces zákaznické podpory UR společně s lokálním
distributorem.
Servis 360 tak zákazníkům přináší klid,
který potřebují pro jejich podnikání.
Společnost Universal Robots chce, aby zákazníci za své investice do kolaborativních
robotů dostali co nejlepší služby. Všechny
produkty UR Service360 zahrnují opravy
prováděné zkušenými UR inženýry přímo
na místě, nebo vzdáleně. To zajišťuje, že
robot bude pracovat optimálně a pomůže
tak udržet krátký čas návratnosti na jeho
pořízení. Přizpůsobení se plánům zákazníků na provedení servisních prohlídek je
pak samozřejmostí.
Podrobnosti o službě Service360 najdete na webu Universal Robots https://
www.universal-robots.com/cs/produkty/
ur-service360
p
DOSTUPNÝ JE
VE DVOU BALÍČCÍCH:
UR BASIC WARRANTY je součástí dodávky každého robota, pokrývá záruku
po dobu 12 měsíců a zaručuje průměrnou dobu odezvy do 4 hodin. Součástí
je řešení požadavků prostřednictvím
Universal Robots a globální sítě partnerů
UR. Samozřejmostí je zákaznický portál
myUR - online platforma pro správu servisních požadavků, komunikaci s experty,
zobrazování případů z minulosti a vyhledávání informací a návodů v databázích.
Přístupný je 24/7. Náklady jsou kryté
zárukou. Tento balíček je
v pořizovací ceně robota.
PREVENCE MÍSTO OPRAVY
UR SERVICE360 BASIC lze dokoupit kdykoliv během záruční doby zařízení
a přizpůsobit se tak každému firemnímu
rozpočtu. Nabízí opakované rozšíření záruky o 12 měsíců, průměrnou dobu odezvy do 4 hodin a zákaznický portál myUR
přístupný 24/7. Mezi hlavní výhody patří:
T+T T e c h n i k a a t r h 5 – 6 / 2 0 2 0
ur_1.indd 16
30.7.2020 15:22:54