úvodník

Dobrý den Vážení čtenáři,

je víkend odpoledne, a já brouzdám po

netu

a kromě

Vážení

čtenáři,jiného jsem se chvíli zdržel

na

stránce mapy.cz.

A tak mě

napadlo

je fascinující,

jakým směrem

se pohybuzkoumat

kam a za jak

dlouho...

je výrobajak,

v kudy,

průmyslovém

odvětví.

Na

Do

map zadal

trasu BrnoBohumín.

Světe

dnešním

rozsáhlém,

konkurencí

hnaném

div

mi našly 3 výrobcům,

trasy, v rozmezí

trhuse,

semapy

daří především

kteří

176,7,

179,9

a 180,1

dlouhé.udržovat

Nedělaktuálně

dokážou

svůjkm

produkt

ním

se byl

lišily

v řádech

minut,

zcelaprovozem

odlišný. Aby

dnes

výrobce

dlouahodobě

to od 1:43

do 1musí

hodiny

50 minut.

Čas

ziskový,

míta buď

monopol,

jsem

ověřil

i vudržet

pondělívýrobní

a čas kilometrově

patent,

nebo

náklady na

nejkratší

vyskočil

na 2 hodiny

a 10 mirozumnétrasy

hranici.

Prostě

je potřeba

vynut.

zjištění je korunu

jasné, nevolte

cestu

dělatJedno

o minimálně

více, než

je

potřeba firmy. To ovšem předpokládá

investice do výrobních technologií, jejich

údržby, manipulační techniky a dalších

podpůrných prostředků nutných k podpoře výroby. Důsledkem velkých fixních

nákladů byla kdysi jistá výrobková uniformita, podpíraná reklamním tlakem

velkovýrobců, bojících se rizika přílišné

novoty. Udržovat velkovýrobu beze změn

již nelze po desetiletí. Konkurenční tlaky

rostou, ale možnosti rovněž. Nové trendy

v manipulační technice i strojírenství, což

jsou hlavní témata tohoto čísla, umožňují

náklady na obměnu a modernizaci výroby podstatně snížit. Je to zčásti tím,

že ceny snížila v minulosti konkurence,

zčásti nasyceností trhu. Progrese obou

zmíněných oborů závisí na nejnovějších

přes Přerov

ve špičce. podle

Řadu let

se svěřuji

trendech

a potřebách,

Moorova

zášipce drží

v aplikaci

Sygic. Tato

navigace slokona

růst výkonu

na exponenciále.

venské investice,

firmy stejnojmenného

mě

Stejné

které nedávnonázvu

zaplatily

nikdy nenechala

holičkách aautomaty

mohu ji

výrobu

s několikanaizolovanými

vřele

doporučit. manipulátory

A protože jsem

trochu

či

jednoduchými

a podílem

výzkumník,

nedávno

ruční

práce,měl

dnesjsem

zaplatí

linku smožnost

mnohapři delší cestě

do Zell iam

see porovnávat

násobným

objemem

přesností

výroby,

3 různé

navigace,

telefonní

–

která

navíc

umožní2malé

série aplikace

s pilotními

Sygic a Waze a jednu

integrovanou

v BMW.

modifikacemi.

Úspora

při zavedení

nové

Po dvoudenním

zkoumání

a jízdě Rakousvýroby

plyne také

z modularizace

a stankem a Německem

u mě bezkonkurenčně

dardizace,

tedy z možnosti

postavit novou

vyhrála aplikace

Sygic,

o kousek

před nakomplexní

výrobu

ze stejných

základních

vigací Waze.

kamenů.

Produkce se tedy v některých

A Sygic? vrací

Kvalitní

mapy celého

světa do

oborech

k zakázkovým

prvopočátVašeho

telefonu

tabletu s aktualizací

kům,

a to

formouči automatické

výroby

ročně, modifikacemi.

a to zdarma. Mění

způsněkolikrát

individuálními

Novinky

sob,

jakým

lidémít,

cestují.

smartpto

však

budou

díkyKombinuje

lidské přirozenoshony

automobily. Pomáhá rodinám zůti,

stáles těžké.

stat ve spojení. Naviguje firemní flotily po

světě a neustále inovuje.

Ing. Aleš Vítek

šéfredaktor časopisu

T+T Technika a trh

ČTĚTE ČASOPIS V PDF VERZI ONLINE:

inzerce

DALŠÍ ROZMĚR MARKETINGU

www.streamtech.tv

www.technikaatrh.cz

3