obrábění l tváření l svařování
o 90 %. Díky kompresnímu poměru
(vstupní materiál/briketa) je četnost vyvážení vozíku až desetinásobně nižší v závislosti na materiálu. Tím, že je lis instalován
přímo za obráběcím strojem je zajištěno,
že se od něj odváží již v podstatě pouze
kusový materiál, který je zbaven velkého
podílu kapalin. Tyto vytlačené emulze je
poté možné opětovně využít při obrábění
a obecně tak snížit ekologickou stopu.
Velkou výhodou tohoto lisu je jeho propojení s CNC strojem, kde je možné sledovat stav lisu, to výrazně usnadňuje obsluhu strojů z jednoho místa. Přímou
součástí stroje je drtič ARTEP s patentově
chráněnou konstrukcí. Drtič slouží pro
nadrcení dlouhých špon a chuchvalců na
sypkou frakci. Tento lis je tak schopen
zpracovat krátké i dlouhé špony a to z něj
dělá univerzální stroj vhodný pro strojírenské podniky, tak i pro firmy zabývající se
druhotným zpracováním kovových třísek.
(obrázek č. 3 – vpravo)
V nabídce firmy Briklis je celá typová řada lisů iSwarf, která nabízí mnoho variant
výkonů a vybavení, která jsou navrhnuta
zákazníkovi na míru jeho provozu – od
začátku až po konečnou realizaci. Díky
stavebnicové konstrukci dokážou tyto lisy
splnit dnešní náročné požadavky na automatizaci provozu.
p
Expozici firmy BRIKLIS
na MSV Brno najdete v pavilonu P
stánku číslo 088
BRIKLIS, spol. s r.o.
391 75 Malšice 335
e-mail: info@briklis.cz
www.briklis.cz
Mewa nechává svou značku znovu rozkvést
Poskytovatel textilního servisu, společnost
Mewa, představuje redesign. Vychází ze
základních principů společnosti, je moderní a nadčasový. Nový korporátní vzhled
vytvořila mnichovská agentura Martin et
Karczinski, která se zabývá strategií značek, jejich transformací a designem. Specializuje se na převádění identity do dimenzí působení obsahu, formy a jednání.
Skupina Mewa, třetí největší poskytovatel
textilních služeb v Evropě, se v posledních
letech výrazně mezinárodně rozvinula díky
růstu trhu a zákazníků. Jako průkopník
v oblasti cirkulární ekonomiky a opětovného využití sdíleného průmyslového textilu
jde podnik cestou většího zviditelnění pro
lepší povědomí o značce. Společně s mnichovskou společností Martin et Karczinski,
která se specializuje na holistický brand
management, korporátní design a transformaci, vyvinula Mewa novou image, vycházející z hodnotově orientované, tradičně
inovativní rodinné firmy. Všechny viditelné
prvky značky, jako je logo, firemní písmo,
barva nebo obrazové materiály, byly kompletně revidovány, sladěny s identitou
hodnot, vizí a posláním společnosti.
„Svět, ve kterém žijeme, se navždy změnil. A my s ním. Nastal tedy okamžik, kdy
nám bylo jasné, že se s naší strategií pro povědomí o značce musí dále rozvíjet i náš
vzhled, abychom zajistili budoucí životaschopnost,” říká Michael Kümpfel, ředitel
Marketingu & Prodeje společnosti Mewa.
Skupina podniků se může ohlédnout za více než stoletou historií rodinné firmy. Součástí strategie značky je také opuštění pozice „skrytého šampióna” a sebevědomá
prezentace značky Mewa na veřejnosti.
„Samozřejmě jsme hrdí na své kořeny, ale
za posledních sto let jsme byli úspěšní, protože se sami sebe neustále ptáme a myslíme dopředu. Co je nového, kde je potenciál, co trhy a zákazníci potřebují, jak
bude vypadat pracovní svět zítřka? To
chceme také vyprávět v příběhu naší
značky,” popisuje Michael Kümpfel.
Logo značky, květina, představuje čistotu,
hygienu, životní prostředí a udržitelnost. Za
účelem rozvinutí tohoto potenciálu bylo logo přepracováno a formálně zredukováno
na to nejpodstatnější. Nový květ vypadá
ušlechtile, silně a stává se symbolem vědomého růstu. Nové písmo Mewa připomíná zkřížené nitě. Zarovnání písmen
"M" a "W" odkazuje na steh a tkací nitě.
Evokuje tak textilie, díky kterým společnost
vyrostla a dodnes ji charakterizují.
Mewa v současnosti působí ve 21 evropských zemích, zaměstnává 5 700 lidí a
stará se o více než 190 000 firemních zákazníků. Poskytovatel B2B služeb představuje udržitelná textilní řešení pro komerční podniky a je jedním z lídrů v oboru
textilního managementu. Více než milion
zaměstnanců v Evropě nosí pracovní,
ochranné nebo pracovní oděvy od Mewa,
téměř 3 miliony lidí denně používají výrobky od Mewa k udržování čistoty strojů
ve výrobních halách a dílnách. Každý, kdo
využívá služby Mewa, může očekávat
spolehlivost, bezpečnost a transparentnost.
p
www.Mewa.cz
www.technikaatrh.cz
43