obrábìní a strojírenství I svaøování I nástroje I náøadí

Nová řada fréz FFQ4

33

d

Nová řada vysokoposuvových fréz se 4břitými čtvercovými

jednostrannými destičkami je navržena tak, aby redukovala

řezné síly při použití na obráběcích strojích s nižším výkonem

nebo při aplikacích s dlouhým vyložením nástroje a vřetena. Frézovací tělesa jsou k dispozici v různých konstrukčních

provedeních: válcová fréza o průměru 40 až 100 mm, stopkové frézy a vyměnitelné frézovací hlavy menších průměrů.

Frézy jsou určeny pro hrubovací operace, jako je obrábění

rovinných ploch, dutin a kapes, včetně operací plunžrování

a zapouštění po přímce nebo v kruhové interpolaci.

Operace vrtání

7.—11. 10. 2019

pavilon F

stánek 014

d

inzerce

Staré portálové stroje někdy vyžadují velké vyložení vrtacího

nástroje a také často pracují v podmínkách snížené tuhosti.

Nové vrtáky SUMOCHAM s výměnnými vrtacími hlavicemi,

válcovou stopkou a vnitřními otvory pro chlazení umožňují

výkonné vrtání, vysokou přesnost a vykazují dobrou kvalitu

povrchu obrobených otvorů.

Vyměnitelné vrtací hlavice typu ICP se doporučují pro uhlíkovou a legovanou ocel (materiálová skupina ISO P), které se

běžně používají při výrobě železničních komponentů a vykazují dobré výsledky vrtání při výrobě podvozkových rámů.

www.iscar.cz

w w w. t e c h n i k a a t r h . c z

iscar_c_schunk_i.indd 33

Více než 1700 dílů

pro upnutí obrobků a nástrojů.

schunk.com/equipped-by

Jens Lehmann, legendární německý brankář,

od roku 2012 vyslanec značky SCHUNK,

zosobňuje bezpečné, přesné uchopení a držení.

schunk.com/Lehmann

© 2019 SCHUNK GmbH & Co. KG

Kombinované vrtací nástroje umožňují uživatelům provádět

vrtání a srážení hran jedním nástrojem. Vyrábějí se v různých

průměrech a délkách. Konstrukce vrtáků usnadňuje jak zvýšení řezných podmínek, při zkrácení pracovní ho cyklu, tak

i snížení počtu nástrojů zapojených do procesu.

Železniční průmysl je velkým spotřebitelem speciálních

(na míru šitých) vrtáků. V mnoha případech použití speciálních vrtáků zajišťuje minimalizaci vyložení nástroje, zvyšování trvanlivosti vrtací ho tělesa a využití jednoho nástroje

pro několik operací. ISCAR navrhuje pro tento sektor řadu

speciálních vrtacích řešení, zejména pro spojení mezi kolejnicemi a výhybkami, což vede k výraznému snížení nákladů

na obrábění.

Charakteristické znaky a požadavky železničního sektoru

mají vliv na vývoj řezných nástrojů mnoha způsoby. ISCAR

na to odpovídá navržením inovativních, produktivních a spolehlivých řešení určených pro těžké aplikace, které uživatelé

již přijali ke zdokonalení svých procesů.

p

Cokoliv pro Váš

soustruh

16.8.2019 12:11:55