obrábìní a strojírenství I svaøování I nástroje I náøadí
Nová řada fréz FFQ4
33
d
Nová řada vysokoposuvových fréz se 4břitými čtvercovými
jednostrannými destičkami je navržena tak, aby redukovala
řezné síly při použití na obráběcích strojích s nižším výkonem
nebo při aplikacích s dlouhým vyložením nástroje a vřetena. Frézovací tělesa jsou k dispozici v různých konstrukčních
provedeních: válcová fréza o průměru 40 až 100 mm, stopkové frézy a vyměnitelné frézovací hlavy menších průměrů.
Frézy jsou určeny pro hrubovací operace, jako je obrábění
rovinných ploch, dutin a kapes, včetně operací plunžrování
a zapouštění po přímce nebo v kruhové interpolaci.
Operace vrtání
7.—11. 10. 2019
pavilon F
stánek 014
d
inzerce
Staré portálové stroje někdy vyžadují velké vyložení vrtacího
nástroje a také často pracují v podmínkách snížené tuhosti.
Nové vrtáky SUMOCHAM s výměnnými vrtacími hlavicemi,
válcovou stopkou a vnitřními otvory pro chlazení umožňují
výkonné vrtání, vysokou přesnost a vykazují dobrou kvalitu
povrchu obrobených otvorů.
Vyměnitelné vrtací hlavice typu ICP se doporučují pro uhlíkovou a legovanou ocel (materiálová skupina ISO P), které se
běžně používají při výrobě železničních komponentů a vykazují dobré výsledky vrtání při výrobě podvozkových rámů.
www.iscar.cz
w w w. t e c h n i k a a t r h . c z
iscar_c_schunk_i.indd 33
Více než 1700 dílů
pro upnutí obrobků a nástrojů.
schunk.com/equipped-by
Jens Lehmann, legendární německý brankář,
od roku 2012 vyslanec značky SCHUNK,
zosobňuje bezpečné, přesné uchopení a držení.
schunk.com/Lehmann
© 2019 SCHUNK GmbH & Co. KG
Kombinované vrtací nástroje umožňují uživatelům provádět
vrtání a srážení hran jedním nástrojem. Vyrábějí se v různých
průměrech a délkách. Konstrukce vrtáků usnadňuje jak zvýšení řezných podmínek, při zkrácení pracovní ho cyklu, tak
i snížení počtu nástrojů zapojených do procesu.
Železniční průmysl je velkým spotřebitelem speciálních
(na míru šitých) vrtáků. V mnoha případech použití speciálních vrtáků zajišťuje minimalizaci vyložení nástroje, zvyšování trvanlivosti vrtací ho tělesa a využití jednoho nástroje
pro několik operací. ISCAR navrhuje pro tento sektor řadu
speciálních vrtacích řešení, zejména pro spojení mezi kolejnicemi a výhybkami, což vede k výraznému snížení nákladů
na obrábění.
Charakteristické znaky a požadavky železničního sektoru
mají vliv na vývoj řezných nástrojů mnoha způsoby. ISCAR
na to odpovídá navržením inovativních, produktivních a spolehlivých řešení určených pro těžké aplikace, které uživatelé
již přijali ke zdokonalení svých procesů.
p
Cokoliv pro Váš
soustruh
16.8.2019 12:11:55