60
služby l podpora výroby
Voice of the Machine společnosti Parker
aneb Naslouchání hlasu stroje
a požadavkům zákazníka
Společnost Parker Hannifin zpřístupnila platformu
Voice of the Machine pro všechny produkty a řešení
segmentu Industrial Internet of Things (IIOT), což
zákazníkům napomůže při zvyšování kvality výrobků,
ale i k úsporám, díky prodloužení životnosti strojního
zařízení.
Voice of the Machine (hlas stroje) je centralizovanou platformou, která zajišťuje
standardizaci u všech produktů, které
splňují požadavky IoT společnosti Parker.
S řešením Voice of the Machine si zákazník může být jistý, že jím vybrané komponenty z kategorie IoT budou interoperabilní,
bezpečné, škálovatelné a snadno ovladatelné. Platforma Voice of the Machine je
plně zaměřená na požadavky zákazníků.
Podle individuálních přání si uživatel může
vybrat mezi různými predikativními moduly a kombinovat je. Uživatelské rozhraní
platformy je také volně konfigurovatelné.
Například systém správy dat řešení Voice of the Machine umožňuje současné
sledování a porovnávání různých strojů
v reálném čase nezávisle na jejich umístění. Platforma Voice of the Machine
kromě toho umožňuje kompilaci různých procesů (získat a porovnávat lze
například historická data měření s aktuálními daty). Navíc je schopná okamžitě oznámit poruchy v systému a vytvářet protokol událostí, pomocí kterého
mohou být archivovány a v případě potřeby znovu vyvolány všechny chybové
zprávy.
Řešení Voice of the Machine společnosti Parker výrazně zjednodušuje a zrychluje kontrolu stavu strojů a zařízení, a to při
maximální bezpečnosti dat. Ke stroji lze
připojit libovolné požadované snímače.
Naměřená data jsou přenášena bezpečně
do cloudu. Alternativně mohou být data
zachycena a nahrána novým příručním diagnostickým přístrojem – Parker ServiceMaster CONNECT.
Funkce programovatelného alarmu upozorňuje uživatele na kritické stavy stroje
nebo výrobního zařízení. Řešení Voice of
the Machine tak přesahuje čistou analýzu
aktuálního stavu – uživatel totiž může získat údaje pro prediktivní údržbu založenou na čase a podmínkách chodu zařízení.
Okamžitě tak lze rozpoznávat poruchy,
provozovatel jim může předcházet a vyhnout se drahým přerušením provozu.
Vedle snížení výpadků přispívá také Voice
of the Machine společnosti Parker ke zlepšení výkonu strojů. Výrobní výkon lze zvýšit při zachování konzistentní kvality. Zvyšuje se tak hodnota majetku, zlepšuje se
spolehlivost a prodlužuje životnost strojního zařízení.
p
www.parker.com/iot
T+T T e c h n i k a a t r h 1 0 / 2 0 1 8