60

služby l podpora výroby

Voice of the Machine společnosti Parker

aneb Naslouchání hlasu stroje

a požadavkům zákazníka

Společnost Parker Hannifin zpřístupnila platformu

Voice of the Machine pro všechny produkty a řešení

segmentu Industrial Internet of Things (IIOT), což

zákazníkům napomůže při zvyšování kvality výrobků,

ale i k úsporám, díky prodloužení životnosti strojního

zařízení.

Voice of the Machine (hlas stroje) je centralizovanou platformou, která zajišťuje

standardizaci u všech produktů, které

splňují požadavky IoT společnosti Parker.

S řešením Voice of the Machine si zákazník může být jistý, že jím vybrané komponenty z kategorie IoT budou interoperabilní,

bezpečné, škálovatelné a snadno ovladatelné. Platforma Voice of the Machine je

plně zaměřená na požadavky zákazníků.

Podle individuálních přání si uživatel může

vybrat mezi různými predikativními moduly a kombinovat je. Uživatelské rozhraní

platformy je také volně konfigurovatelné.

Například systém správy dat řešení Voice of the Machine umožňuje současné

sledování a porovnávání různých strojů

v reálném čase nezávisle na jejich umístění. Platforma Voice of the Machine

kromě toho umožňuje kompilaci různých procesů (získat a porovnávat lze

například historická data měření s aktuálními daty). Navíc je schopná okamžitě oznámit poruchy v systému a vytvářet protokol událostí, pomocí kterého

mohou být archivovány a v případě potřeby znovu vyvolány všechny chybové

zprávy.

Řešení Voice of the Machine společnosti Parker výrazně zjednodušuje a zrychluje kontrolu stavu strojů a zařízení, a to při

maximální bezpečnosti dat. Ke stroji lze

připojit libovolné požadované snímače.

Naměřená data jsou přenášena bezpečně

do cloudu. Alternativně mohou být data

zachycena a nahrána novým příručním diagnostickým přístrojem – Parker ServiceMaster CONNECT.

Funkce programovatelného alarmu upozorňuje uživatele na kritické stavy stroje

nebo výrobního zařízení. Řešení Voice of

the Machine tak přesahuje čistou analýzu

aktuálního stavu – uživatel totiž může získat údaje pro prediktivní údržbu založenou na čase a podmínkách chodu zařízení.

Okamžitě tak lze rozpoznávat poruchy,

provozovatel jim může předcházet a vyhnout se drahým přerušením provozu.

Vedle snížení výpadků přispívá také Voice

of the Machine společnosti Parker ke zlepšení výkonu strojů. Výrobní výkon lze zvýšit při zachování konzistentní kvality. Zvyšuje se tak hodnota majetku, zlepšuje se

spolehlivost a prodlužuje životnost strojního zařízení.

p

www.parker.com/iot

T+T T e c h n i k a a t r h 1 0 / 2 0 1 8