manipulační technika l doprava
19
DACHSER Rail Servises mezi Evropou a Asií
Globální logistický provider DACHSER poskytuje služby
železniční přepravy, která nabízí časově i nákladově
optimální alternativu k leteckým a námořním přepravám.
Pro spojení s hospodářsky vyspělými částmi Číny využívá
DACHSER takzvanou Novou hedvábnou stezku
a Transsibiřskou magistrálu. Spojení po železnici
mohou využít exportéři i pro menší objemy zboží.
„Přeprava po železnici se vyplatí u takových zásilek, kde by námořní služba byla
příliš pomalá a letecká přeprava příliš nákladná,“ vysvětluje Thomas Krüger, Managing Director Air & Sea Logistics pro
region EMEA společnosti DACHSER.
Vlakové spojení mezi Asií a Evropou trvá
16 až 22 dní, při přepravě po moři jsou
zásilky na cestě 28 až 36 dní. Kromě toho železnice vyprodukuje na této trase
až o 90 % méně CO2, než je tomu u letecké přepravy.
V rámci své husté evropské logistické sítě,
která zahrnuje 363 vlastních a 68 partnerských poboček, zabezpečuje DACHSER
pozemní přepravy sběrnou službou i celovozy ve 37 zemích. Zásilky konsoliduje na
čtyř centrálních železničních terminálech
v Duisburgu, Hamburku, Varšavě a Vídni/Bratislavě, přičemž v Bratislavě má
DACHSER také jeden ze svých tří
Eurohubů pro pozemní přepravy, se kterým mají všechny pobočky v České republice přímé spojení. Na železničních
terminálech jsou zásilky bezpečně naloženy na kontejner a předány provozovatelům železnice k další přepravě a vydávají se na téměř 11 tisíc kilometrů
dlouhou cestu do Asie. Vlaky přitom využívají dvou železničních koridorů – v jižním koridoru, tzv. Nové hedvábné stezce,
jezdí nákladní vlaky přes Bělorusko a Rusko, Kazachstán až do Číny. Oproti tomu
severní koridor, nazývaný také jako Transsibiřská magistrála, nejprve projede Bělorusko a Sibiř a potom se stočí do Mandžuska a dál do vyspělých čínských
obchodních oblastí.
V cílové železniční stanici v čínském vnitrozemí zabezpečuje DACHSER proclení
a návazné přepravy do Číny i dalších asijských zemí přes vlastní síť DACHSER Air
& Sea Logistics nebo přes své partnery.
V asijsko-pacifickém regionu je DACHSER
zastoupený se 49 pobočkami.
Železniční přepravy nabízí DACHSER samozřejmě obousměrně: jak pro LCL a FCL
zásilky do Číny, tak i v opačném směru
z Číny do Evropy. V Šanghaji, Šenzenu
a Hamburku je zákazníkům k dispozici speciální servis pro objednávky železničních
přeprav. Pevné dodací lhůty, na přání nepřetržité sledování zásilky on-line a časté
odjezdy několikrát týdně jsou zárukou vysoké transparentnosti takových přeprav
a umožňují dodávky do vzdálených destinací v Asii předem dobře naplánovat. p
www.dachser.com
inzerce
KAMEROVÝ SYSTÉM
Žádné složité nastavování.
Odborná montáž a záruční i pozáruční servis.
Zvýšení bezpečnosti práce, ochrana zboží
a efektivita
řidič má přehled
o detailech pracovní
plochy
kamery odolají
nárazům, otřesům,
vibracím
jsou voděodolné
LASEROVÝ UKAZATEL
Zabraňuje poškození nákladu.
Pomáhá operátorům mít vizuální kontrolu
nad pozicí nosných vidlic.
laserové ukazovátko v podobě čáry pomáhá
určit přesnou polohu nákladu, tím zabraňuje
poškození nákladu a zvyšuje efektivitu práce
standartní verze vydrží přes 50 hodin
nepřetržitého provozu.
REPASOVANÁ ZAŘÍZENÍ
Jsme připraveni splnit Vaše specifické
požadavky a pomoci v náročných situacích
souvisejících s přepravou zboží a materiálu.
repasovaná PZ půjčujeme, prodáváme
a poškozená servisujeme
jsou stejně kvalitní jako nová
záruka jako u nových zařízení
www.cemat.cz
www.technikaatrh.cz