manipulační technika l doprava

19

DACHSER Rail Servises mezi Evropou a Asií

Globální logistický provider DACHSER poskytuje služby

železniční přepravy, která nabízí časově i nákladově

optimální alternativu k leteckým a námořním přepravám.

Pro spojení s hospodářsky vyspělými částmi Číny využívá

DACHSER takzvanou Novou hedvábnou stezku

a Transsibiřskou magistrálu. Spojení po železnici

mohou využít exportéři i pro menší objemy zboží.

„Přeprava po železnici se vyplatí u takových zásilek, kde by námořní služba byla

příliš pomalá a letecká přeprava příliš nákladná,“ vysvětluje Thomas Krüger, Managing Director Air & Sea Logistics pro

region EMEA společnosti DACHSER.

Vlakové spojení mezi Asií a Evropou trvá

16 až 22 dní, při přepravě po moři jsou

zásilky na cestě 28 až 36 dní. Kromě toho železnice vyprodukuje na této trase

až o 90 % méně CO2, než je tomu u letecké přepravy.

V rámci své husté evropské logistické sítě,

která zahrnuje 363 vlastních a 68 partnerských poboček, zabezpečuje DACHSER

pozemní přepravy sběrnou službou i celovozy ve 37 zemích. Zásilky konsoliduje na

čtyř centrálních železničních terminálech

v Duisburgu, Hamburku, Varšavě a Vídni/Bratislavě, přičemž v Bratislavě má

DACHSER také jeden ze svých tří

Eurohubů pro pozemní přepravy, se kterým mají všechny pobočky v České republice přímé spojení. Na železničních

terminálech jsou zásilky bezpečně naloženy na kontejner a předány provozovatelům železnice k další přepravě a vydávají se na téměř 11 tisíc kilometrů

dlouhou cestu do Asie. Vlaky přitom využívají dvou železničních koridorů – v jižním koridoru, tzv. Nové hedvábné stezce,

jezdí nákladní vlaky přes Bělorusko a Rusko, Kazachstán až do Číny. Oproti tomu

severní koridor, nazývaný také jako Transsibiřská magistrála, nejprve projede Bělorusko a Sibiř a potom se stočí do Mandžuska a dál do vyspělých čínských

obchodních oblastí.

V cílové železniční stanici v čínském vnitrozemí zabezpečuje DACHSER proclení

a návazné přepravy do Číny i dalších asijských zemí přes vlastní síť DACHSER Air

& Sea Logistics nebo přes své partnery.

V asijsko-pacifickém regionu je DACHSER

zastoupený se 49 pobočkami.

Železniční přepravy nabízí DACHSER samozřejmě obousměrně: jak pro LCL a FCL

zásilky do Číny, tak i v opačném směru

z Číny do Evropy. V Šanghaji, Šenzenu

a Hamburku je zákazníkům k dispozici speciální servis pro objednávky železničních

přeprav. Pevné dodací lhůty, na přání nepřetržité sledování zásilky on-line a časté

odjezdy několikrát týdně jsou zárukou vysoké transparentnosti takových přeprav

a umožňují dodávky do vzdálených destinací v Asii předem dobře naplánovat. p

www.dachser.com

inzerce

KAMEROVÝ SYSTÉM

Žádné složité nastavování.

Odborná montáž a záruční i pozáruční servis.

Zvýšení bezpečnosti práce, ochrana zboží

a efektivita

řidič má přehled

o detailech pracovní

plochy

kamery odolají

nárazům, otřesům,

vibracím

jsou voděodolné

LASEROVÝ UKAZATEL

Zabraňuje poškození nákladu.

Pomáhá operátorům mít vizuální kontrolu

nad pozicí nosných vidlic.

laserové ukazovátko v podobě čáry pomáhá

určit přesnou polohu nákladu, tím zabraňuje

poškození nákladu a zvyšuje efektivitu práce

standartní verze vydrží přes 50 hodin

nepřetržitého provozu.

REPASOVANÁ ZAŘÍZENÍ

Jsme připraveni splnit Vaše specifické

požadavky a pomoci v náročných situacích

souvisejících s přepravou zboží a materiálu. 

repasovaná PZ půjčujeme, prodáváme

a poškozená servisujeme

jsou stejně kvalitní jako nová

záruka jako u nových zařízení

www.cemat.cz

www.technikaatrh.cz