úvodník
Kdysi
dnes realita. Dobrý den, prosím
Váženíscifi,
čtenáři,
jeden
elektromobil
xy asměrem
zašlete mi
na adje fascinující,
jakým
seho
pohyburesu.
Dnes běžný
standard, elektromotorku
je výroba
v průmyslovém
odvětví. Na
či
elektro auto
si můžete
objednat ahnaném
koupit
dnešním
rozsáhlém,
konkurencí
na
Nabídka
je poměrně
trhuportále
se daříAlza.cz.
především
výrobcům,
kteří
rozmanitá:
Alza nabízí
koloběžky,
aktuálně dokážou
svůjelektro
produkt
udržovat
skútry,
buginy, Aby
malábyl
dvoumístná
auta,dlouužitzcela odlišný.
dnes výrobce
ková
elektrická
auta
nebo
elektro
hodobě
ziskový,
musí
mítdokonce
buď monopol,
čluny.
nabízeným
jak výpatent,K nebo
udržetznačkám
výrobnípatří
náklady
na
robky
známých
Renault,
rozumné
hranici. automobilek
Prostě je potřeba
vyBMW
či minimálně
Jaguár, tak i korunu
méně známé
zcela
dělat o
více,činež
je
potřeba firmy. To ovšem předpokládá
investice do výrobních technologií, jejich
údržby, manipulační techniky a dalších
podpůrných prostředků nutných k podpoře výroby. Důsledkem velkých fixních
nákladů byla kdysi jistá výrobková uniformita, podpíraná reklamním tlakem
velkovýrobců, bojících se rizika přílišné
novoty. Udržovat velkovýrobu beze změn
již nelze po desetiletí. Konkurenční tlaky
rostou, ale možnosti rovněž. Nové trendy
v manipulační technice i strojírenství, což
jsou hlavní témata tohoto čísla, umožňují
náklady na obměnu a modernizaci výroby podstatně snížit. Je to zčásti tím,
že ceny snížila v minulosti konkurence,
zčásti nasyceností trhu. Progrese obou
zmíněných oborů závisí na nejnovějších
trendech a potřebách, podle Moorova zákona drží růst výkonu na exponenciále.
neznámé
Selvo, Axiam,
nebo MW
moStejné
investice,
které VIX
nedávno
zaplatily
tors. A tos několika
včetně kompletního
příslušenství,
výrobu
izolovanými
automaty
jako
jsou dobíjecí manipulátory
kabely.
či
jednoduchými
a podílem
Stěžejní
podporou
a hlavním
ruční
práce,
dnes zaplatí
linku důvodem
s mnohapro zavádění
elektromobility
je výroby,
nulová
násobným
objemem
i přesností
produkce
a tím ssnížení
lokterá
navíclokálních
umožní emisí,
malé série
pilotními
kální ekologickéÚspora
zátěže.při
Tento
fakt má
výmodifikacemi.
zavedení
nové
znam především
vezměstech.
Podíl na
glovýroby
plyne také
modularizace
a stanbálních emisích,
a tím i uhlíková
stopa
dardizace,
tedy z možnosti
postavit novou
odpovídá spektru
elektrické
rozkomplexní
výrobunapájení
ze stejných
základních
vodové sítě,
ze kterése
elektricky
poháněný
kamenů.
Produkce
tedy v některých
dopravní vrací
prostředek
čerpá energii.
Další výoborech
k zakázkovým
prvopočáthodoua elektromobility
může být výroby
zvýšení
kům,
to formou automatické
bezpečnosti
(a nezávislosti)
senergetické
individuálními
modifikacemi.
Novinky
území;
to je však
struktuře
to
však budou
mít,opět
díkyzávislé
lidské na
přirozenosnapájení
elektrické rozvodné sítě.
ti,
stále těžké.
Ing. Aleš Vítek
šéfredaktor časopisu
T+T Technika a trh
ČTĚTE ČASOPIS V PDF VERZI ONLINE:
inzerce
DALŠÍ ROZMĚR MARKETINGU
www.streamtech.tv
www.technikaatrh.cz
3