úvodník

Kdysi

dnes realita. Dobrý den, prosím

Váženíscifi,

čtenáři,

jeden

elektromobil

xy asměrem

zašlete mi

na adje fascinující,

jakým

seho

pohyburesu.

Dnes běžný

standard, elektromotorku

je výroba

v průmyslovém

odvětví. Na

či

elektro auto

si můžete

objednat ahnaném

koupit

dnešním

rozsáhlém,

konkurencí

na

Nabídka

je poměrně

trhuportále

se daříAlza.cz.

především

výrobcům,

kteří

rozmanitá:

Alza nabízí

koloběžky,

aktuálně dokážou

svůjelektro

produkt

udržovat

skútry,

buginy, Aby

malábyl

dvoumístná

auta,dlouužitzcela odlišný.

dnes výrobce

ková

elektrická

auta

nebo

elektro

hodobě

ziskový,

musí

mítdokonce

buď monopol,

čluny.

nabízeným

jak výpatent,K nebo

udržetznačkám

výrobnípatří

náklady

na

robky

známých

Renault,

rozumné

hranici. automobilek

Prostě je potřeba

vyBMW

či minimálně

Jaguár, tak i korunu

méně známé

zcela

dělat o

více,činež

je

potřeba firmy. To ovšem předpokládá

investice do výrobních technologií, jejich

údržby, manipulační techniky a dalších

podpůrných prostředků nutných k podpoře výroby. Důsledkem velkých fixních

nákladů byla kdysi jistá výrobková uniformita, podpíraná reklamním tlakem

velkovýrobců, bojících se rizika přílišné

novoty. Udržovat velkovýrobu beze změn

již nelze po desetiletí. Konkurenční tlaky

rostou, ale možnosti rovněž. Nové trendy

v manipulační technice i strojírenství, což

jsou hlavní témata tohoto čísla, umožňují

náklady na obměnu a modernizaci výroby podstatně snížit. Je to zčásti tím,

že ceny snížila v minulosti konkurence,

zčásti nasyceností trhu. Progrese obou

zmíněných oborů závisí na nejnovějších

trendech a potřebách, podle Moorova zákona drží růst výkonu na exponenciále.

neznámé

Selvo, Axiam,

nebo MW

moStejné

investice,

které VIX

nedávno

zaplatily

tors. A tos několika

včetně kompletního

příslušenství,

výrobu

izolovanými

automaty

jako

jsou dobíjecí manipulátory

kabely.

či

jednoduchými

a podílem

Stěžejní

podporou

a hlavním

ruční

práce,

dnes zaplatí

linku důvodem

s mnohapro zavádění

elektromobility

je výroby,

nulová

násobným

objemem

i přesností

produkce

a tím ssnížení

lokterá

navíclokálních

umožní emisí,

malé série

pilotními

kální ekologickéÚspora

zátěže.při

Tento

fakt má

výmodifikacemi.

zavedení

nové

znam především

vezměstech.

Podíl na

glovýroby

plyne také

modularizace

a stanbálních emisích,

a tím i uhlíková

stopa

dardizace,

tedy z možnosti

postavit novou

odpovídá spektru

elektrické

rozkomplexní

výrobunapájení

ze stejných

základních

vodové sítě,

ze kterése

elektricky

poháněný

kamenů.

Produkce

tedy v některých

dopravní vrací

prostředek

čerpá energii.

Další výoborech

k zakázkovým

prvopočáthodoua elektromobility

může být výroby

zvýšení

kům,

to formou automatické

bezpečnosti

(a nezávislosti)

senergetické

individuálními

modifikacemi.

Novinky

území;

to je však

struktuře

to

však budou

mít,opět

díkyzávislé

lidské na

přirozenosnapájení

elektrické rozvodné sítě.

ti,

stále těžké.

Ing. Aleš Vítek

šéfredaktor časopisu

T+T Technika a trh

ČTĚTE ČASOPIS V PDF VERZI ONLINE:

inzerce

DALŠÍ ROZMĚR MARKETINGU

www.streamtech.tv

www.technikaatrh.cz

3