služby l podpora výroby

přihlásit k zařízením, aplikacím, službám

online a sítím. Je bezpečnější než používání hesla, protože používá „biometrické ověřování” – přihlásíte se pomocí

obličeje...

Integrace a jednoduchost

d

Monitor disponuje vestavěným 4portovým rozbočovačem USB 3.2 a připojením

USB-C. U modelové řady V5 tak výrobce

umožňuje bezproblémový přechod do

domácí kanceláře jediným a snadným pohybem: jednoduchým připojením notebooku pomocí jediného kabelu USB-C. Notebook bude napájen a nabíjen (až 65 W),

a obrazovku lze rozšířit nebo zrcadlit na

monitor. Navíc bude mít notebook přístup k zařízením na USB rozbočovači monitoru. Čistý stůl bez nepořádku je s řadou

V5 nyní snadno dosažitelný, díky všestrannosti připojení USB-C.

A další specifika?

d

Mezi ně můžeme jmenovat například Low

Blue Light: krátkovlnné modré světlo může poškodit váš zrak. Technologie AOC

Low Blue Light blokuje škodlivé paprsky

modrého světla, aniž by došlo k ovlivnění

barev obrazu. Jiné pokusy o redukci

modrého světla používají filtry nebo nastavení způsobující ztlumení nebo žluté

zbarvení obrazu. Nebo technologie

AOC Flicker-Free redukuje úrovně blikání světla. Díky absolutně minimálnímu

zatížení zraku a únavě se můžete věnovat plně pracovnímu nasazení či hře.

Stejně tak 100Hz obnovovací frekvence

je příjemným vybavením.

Hodnocení

Za redakci časopisu T+T Technika a trh

vám nákup vřele doporučujeme. Za necelých 15 000 Kč dostanete od AOC příjemného pomocníka do své kanceláře či

domácnosti.

p

Mewa nechává svou značku znovu rozkvést

Poskytovatel textilního servisu, společnost

Mewa, představuje redesign. Vychází ze

základních principů společnosti, je moderní a nadčasový. Nový korporátní vzhled

vytvořila mnichovská agentura Martin et

Karczinski, která se zabývá strategií značek, jejich transformací a designem. Specializuje se na převádění identity do dimenzí působení obsahu, formy a jednání.

Skupina Mewa, třetí největší poskytovatel

textilních služeb v Evropě, se v posledních

letech výrazně mezinárodně rozvinula díky

růstu trhu a zákazníků. Jako průkopník

v oblasti cirkulární ekonomiky a opětovného využití sdíleného průmyslového textilu

jde podnik cestou většího zviditelnění pro

lepší povědomí o značce. Společně s mnichovskou společností Martin et Karczinski,

která se specializuje na holistický brand

management, korporátní design a transformaci, vyvinula Mewa novou image, vycházející z hodnotově orientované, tradičně

inovativní rodinné firmy. Všechny viditelné

prvky značky, jako je logo, firemní písmo,

barva nebo obrazové materiály, byly kompletně revidovány, sladěny s identitou

hodnot, vizí a posláním společnosti.

„Svět, ve kterém žijeme, se navždy změnil. A my s ním. Nastal tedy okamžik, kdy

nám bylo jasné, že se s naší strategií pro povědomí o značce musí dále rozvíjet i náš

vzhled, abychom zajistili budoucí životaschopnost,” říká Michael Kümpfel, ředitel

Marketingu & Prodeje společnosti Mewa.

Skupina podniků se může ohlédnout za více než stoletou historií rodinné firmy. Součástí strategie značky je také opuštění pozice „skrytého šampióna” a sebevědomá

prezentace značky Mewa na veřejnosti.

„Samozřejmě jsme hrdí na své kořeny, ale

za posledních sto let jsme byli úspěšní, protože se sami sebe neustále ptáme a myslíme dopředu. Co je nového, kde je potenciál, co trhy a zákazníci potřebují, jak

bude vypadat pracovní svět zítřka? To

chceme také vyprávět v příběhu naší

značky,” popisuje Michael Kümpfel.

Logo značky, květina, představuje čistotu,

hygienu, životní prostředí a udržitelnost. Za

účelem rozvinutí tohoto potenciálu bylo logo přepracováno a formálně zredukováno

na to nejpodstatnější. Nový květ vypadá

ušlechtile, silně a stává se symbolem vědomého růstu. Nové písmo Mewa připomíná zkřížené nitě. Zarovnání písmen

"M" a "W" odkazuje na steh a tkací nitě.

Evokuje tak textilie, díky kterým společnost

vyrostla a dodnes ji charakterizují.

Mewa v současnosti působí ve 21 evropských zemích, zaměstnává 5 700 lidí a

stará se o více než 190 000 firemních zákazníků. Poskytovatel B2B služeb představuje udržitelná textilní řešení pro komerční podniky a je jedním z lídrů v oboru

textilního managementu. Více než milion

zaměstnanců v Evropě nosí pracovní,

ochranné nebo pracovní oděvy od Mewa,

téměř 3 miliony lidí denně používají výrobky od Mewa k udržování čistoty strojů

ve výrobních halách a dílnách. Každý, kdo

využívá služby Mewa, může očekávat

spolehlivost, bezpečnost a transparentnost.

p

www.Mewa.cz

www.technikaatrh.cz

7