služby l podpora výroby
přihlásit k zařízením, aplikacím, službám
online a sítím. Je bezpečnější než používání hesla, protože používá „biometrické ověřování” – přihlásíte se pomocí
obličeje...
Integrace a jednoduchost
d
Monitor disponuje vestavěným 4portovým rozbočovačem USB 3.2 a připojením
USB-C. U modelové řady V5 tak výrobce
umožňuje bezproblémový přechod do
domácí kanceláře jediným a snadným pohybem: jednoduchým připojením notebooku pomocí jediného kabelu USB-C. Notebook bude napájen a nabíjen (až 65 W),
a obrazovku lze rozšířit nebo zrcadlit na
monitor. Navíc bude mít notebook přístup k zařízením na USB rozbočovači monitoru. Čistý stůl bez nepořádku je s řadou
V5 nyní snadno dosažitelný, díky všestrannosti připojení USB-C.
A další specifika?
d
Mezi ně můžeme jmenovat například Low
Blue Light: krátkovlnné modré světlo může poškodit váš zrak. Technologie AOC
Low Blue Light blokuje škodlivé paprsky
modrého světla, aniž by došlo k ovlivnění
barev obrazu. Jiné pokusy o redukci
modrého světla používají filtry nebo nastavení způsobující ztlumení nebo žluté
zbarvení obrazu. Nebo technologie
AOC Flicker-Free redukuje úrovně blikání světla. Díky absolutně minimálnímu
zatížení zraku a únavě se můžete věnovat plně pracovnímu nasazení či hře.
Stejně tak 100Hz obnovovací frekvence
je příjemným vybavením.
Hodnocení
Za redakci časopisu T+T Technika a trh
vám nákup vřele doporučujeme. Za necelých 15 000 Kč dostanete od AOC příjemného pomocníka do své kanceláře či
domácnosti.
p
Mewa nechává svou značku znovu rozkvést
Poskytovatel textilního servisu, společnost
Mewa, představuje redesign. Vychází ze
základních principů společnosti, je moderní a nadčasový. Nový korporátní vzhled
vytvořila mnichovská agentura Martin et
Karczinski, která se zabývá strategií značek, jejich transformací a designem. Specializuje se na převádění identity do dimenzí působení obsahu, formy a jednání.
Skupina Mewa, třetí největší poskytovatel
textilních služeb v Evropě, se v posledních
letech výrazně mezinárodně rozvinula díky
růstu trhu a zákazníků. Jako průkopník
v oblasti cirkulární ekonomiky a opětovného využití sdíleného průmyslového textilu
jde podnik cestou většího zviditelnění pro
lepší povědomí o značce. Společně s mnichovskou společností Martin et Karczinski,
která se specializuje na holistický brand
management, korporátní design a transformaci, vyvinula Mewa novou image, vycházející z hodnotově orientované, tradičně
inovativní rodinné firmy. Všechny viditelné
prvky značky, jako je logo, firemní písmo,
barva nebo obrazové materiály, byly kompletně revidovány, sladěny s identitou
hodnot, vizí a posláním společnosti.
„Svět, ve kterém žijeme, se navždy změnil. A my s ním. Nastal tedy okamžik, kdy
nám bylo jasné, že se s naší strategií pro povědomí o značce musí dále rozvíjet i náš
vzhled, abychom zajistili budoucí životaschopnost,” říká Michael Kümpfel, ředitel
Marketingu & Prodeje společnosti Mewa.
Skupina podniků se může ohlédnout za více než stoletou historií rodinné firmy. Součástí strategie značky je také opuštění pozice „skrytého šampióna” a sebevědomá
prezentace značky Mewa na veřejnosti.
„Samozřejmě jsme hrdí na své kořeny, ale
za posledních sto let jsme byli úspěšní, protože se sami sebe neustále ptáme a myslíme dopředu. Co je nového, kde je potenciál, co trhy a zákazníci potřebují, jak
bude vypadat pracovní svět zítřka? To
chceme také vyprávět v příběhu naší
značky,” popisuje Michael Kümpfel.
Logo značky, květina, představuje čistotu,
hygienu, životní prostředí a udržitelnost. Za
účelem rozvinutí tohoto potenciálu bylo logo přepracováno a formálně zredukováno
na to nejpodstatnější. Nový květ vypadá
ušlechtile, silně a stává se symbolem vědomého růstu. Nové písmo Mewa připomíná zkřížené nitě. Zarovnání písmen
"M" a "W" odkazuje na steh a tkací nitě.
Evokuje tak textilie, díky kterým společnost
vyrostla a dodnes ji charakterizují.
Mewa v současnosti působí ve 21 evropských zemích, zaměstnává 5 700 lidí a
stará se o více než 190 000 firemních zákazníků. Poskytovatel B2B služeb představuje udržitelná textilní řešení pro komerční podniky a je jedním z lídrů v oboru
textilního managementu. Více než milion
zaměstnanců v Evropě nosí pracovní,
ochranné nebo pracovní oděvy od Mewa,
téměř 3 miliony lidí denně používají výrobky od Mewa k udržování čistoty strojů
ve výrobních halách a dílnách. Každý, kdo
využívá služby Mewa, může očekávat
spolehlivost, bezpečnost a transparentnost.
p
www.Mewa.cz
www.technikaatrh.cz
7