kaleidoskop
Nové logo značky Renault
ztělesňuje „Nouvelle vague“
Nové logo značky Renault,
česky Nová vlna, ztělesňuje
myšlenku nabídnout novou
možnost tím, že přineseme
do ekosystému něco nového, co je blíže duchu doby
a je moderní. Nové logo bylo odhaleno během Renaulution a nachází se také na
přední masce prototypu Renault 5. A jako takové je to
symbol „Nouvelle Vague“
pro Renault, moderní a technologický (bez nostalgie). Lidé chtějí, aby Renault obnovil jejich „madeleine de Proust“ (jejich ikony):
Renault 5, píseň Johnny & Mary, ikonické logo. Renault jasně vstřebává to, co lidé milovali, a zachází s tím velmi moderně (dans l‘air
du temps), vůbec ne nostalgicky.
Projekt nové identity Renaultu již nějakou dobu probíhal. Grafické studio na něm tvrdě pracovalo a generální ředitel Luca de
Meo se rozhodl zahájit tento nový koncept a odhalit jej během
lednové akce Renaulution.
Předchozí logo bylo navrženo v roce 1992 a modernizováno
v roce 2013. Bylo trochu složité, strnulé a nadbytečně zatížené vícero efekty. Při tisku jsme měli také problémy s čitelností
v menších velikostech. Oddělení designu již částečně pracovalo
na nové vizuální identitě.
Logo z roku 1972 používalo Op Art (optické umění) využívající různé tloušťky čar. V tomto novém logu není zahrnut Op
Art, určitým způsobem jej můžeme vidět jako dvě vzájemně
propojené kosočtverce, které stojí jako jeden. Logo diamantu navíc historicky používalo pro logo 1946 (RNUR) techniku
„dessin au trait“ (plochý design).
Zdá se, že plochý design se vrací u mnoha log a nejen u automobilek. Naše nové logo ztělesňuje „Nouvelle Vague“. Je důležité připomenout, že logo Renault z roku 1946 už mělo plochý
design. Kromě toho je nové logo velmi ucelené a čitelné ve velmi
malých velikostech a perfektní, pokud je vyraženo/vylisováno,
prošito, vyřezáno.
Nové logo bude nejprve použito v reklamách a televizních reklamách od 1. března u dvou kampaní ZOE. Bude také uváděno
při publikování a pro použití tisku a na akcích. Děláme to velmi
střídmým, inteligentním a efektivním způsobem. Například: nezměnili jsme logo u stávajících reklam, pouze u nových kampaní,
které mají být vysílány.
Nové logo bude postupně použito na našich výrobcích. Počínaje novými výrobky uvedenými na trh v roce 2022 ponese celá
výrobní řada Renault tento nový znak.
www.renault.cz
Řešení od Torku
pomáhají výrobcům udržet
nový hygienický standard
Hygienická řešení Tork PeakServe pro čištění a dezinfekci povrchů
zajišťují širokou škálu možností, jak mohou průmyslové provozy
dodržovat zpřísněné hygienické normy
Zdravotní a hygienická společnost Essity, globální výrobce profesionálních hygienických produktů Tork, nabízí širokou škálu
hygienických řešení, která pomáhají výrobním podnikům udržet
správnou hygienu a také zvýšit efektivitu výroby v nově upravených
prostorách. Patří mezi ně Tork PeakServe soustavy na výdej ručníků, řada prostředků na čištění povrchů a dezinfekční systémy.
Nově rozšířená řada Tork PeakServe dávkovačů využívá revoluční technologii nepřetržitého výdeje ručníků s natlakovanými
náhradními náplněmi, která zajišťuje nepřetržitou zásobu ručníků pro správnou hygienu rukou. Rozší řená řada těchto produktů nabízí široký výběr řešení pro jakékoli prostředí, kde se
vyskytuje hodně lidí.
Správná hygiena ve výrobních podnicích zahrnuje čištění povrchů tak, aby nedocházelo k přenosu nákazy prostřednictvím
míst, kterých se lidé často dotýkají. Řada odolných dávkovačů
Tork Performance má různé možnosti montáže, takže vedoucí
výrobních podniků mohou umisťovat hygienické potřeby tam,
kde je to nejvíce žádoucí.
Pořízení hygienických stanic může u zaměstnanců podpořit hygienické návyky – zvláště, když jsou strategicky rozmístěné. Tork
dávkovače dezinfekce pomáhají udržet správnou hygienu, zatímco
dokumenty, které dává Tork k dispozici, jako například Příručka
Tork pro rozmístění dávkovačů, zaměstnance naučí, jak dávkovače
na pracovišti nejlépe rozmístit, aby fungovaly co nejefektivněji.
„Abychom udrželi zaměstnance zdravé a v bezpečí a zajistili efektivitu provozu, musí být dodržování hygienických pravidel nadále
naší prioritou,“ říká Wojciech Nizio, Regional Brand Activation
Manager ze společnosti Essity, Professional Hygiene. „Balíček hygienických řešení Tork nabízí ty nejzásadnější produkty a zdroje
pro zachování jak hygieny, tak produktivity výrobních podniků,
což hraje klíčovou roli pro úspěšný přechod na nový hygienický
standard. Výběrem těch správných produktů a jejich optimálním
rozmístěním se dá dosáhnout zlepšení efektivity výroby bez kompromisů v dodržování hygienických pravidel.“
www.tork.cz
Společnost SHELL v Evropě
představuje portfolio maziv
s neutrální uhlíkovou stopou
Zákazníci si nyní mohou zvolit maziva s neutrální uhlíkovou stopou napříč spotřebitelskými a komerčními značkami. Společnost
Shell zahájila dosud nejrozsáhlejší program uhlíkové neutrality
v odvětví maziv.
Česká republika, 23. února 2021: Společnost Shell dnes oznámila, že svým zákazníkům nabídne maziva s neutrální uhlíkovou
stopou napříč celou řadou svých produktů určených pro osobní
vozidla, velké naftové motory nákladních vozidel a průmyslové
sektory. Tato iniciativa naplňuje rostoucí přání řidičů osobních
a nákladních vozidel snížit svou uhlíkovou stopu a umožňuje jim
kompenzovat emise z nákupu maziv.
V rámci tohoto programu bude společnost Shell kompenzovat
emise celého životního cyklu více než 200 milionů litrů vyspělých syntetických maziv, což odpovídá roční odstávce 340 000
w w w. t e c h n i k a a t r h . c z
5