pohony I automatizace I pøevody I tribologie
j
voda
pra
z
y
firm
sník
obča
19
/ 20
en
květ
.
, s.r.o
nika
tech
om
.c
cí
.nord
háně
D Po
www
NOR
Komunikační brány rozhraní Profinet pro osm pohonů
Novinka: Zákaznický
ch
portál myNORD na našich
webových stránkách!
Uložení vazník
Tato vnitřní sběrnice běží na základě protokolu CANopen a je možné jí pospojovat
až čtyři decentrální měniče včetně případných absolutních čidel s rozhraním CANopen. Tato skupina se pak připojí k jednotce
sběrnicového rozhraní, v tomto případě
SK CU4-PNT, které zajišťuje připojení celé skupiny do sítě Profinet. V konečném
důsledku to přináší až čtvrtinové náklady
na sběrnicové připojení.
Po příjezdu hotového vazníku do skládací linky jej přemístí válečkový dopravník na
přesné požadované místo, kde zastaví. Vodorovně sklopená zvedací ramena překlopí
nosník do vertikální polohy a šikmé řetězy
zásobníků se posunou přesně o tloušťku
vazníku směrem dolů. Sklápěcí ramena se
sklopí opět do základní polohy a celý systém je připraven na přijetí dalšího vazníku.
Jelikož jsou všechny pohony osazeny snímáním polohy, není problém realizovat i tzv.
elektrické hřídele, kdy synchronně pracuje
i více pohonů současně.
p
Zaregistrujte se a využijte nových možností spolupráce a podpory online!
ry o
Od výběru pohonu až po ověření stavu zakázky!
Rozsáhlý servis na jedné
Vaše výhody po aktivaci Vaší
vaci
registrace:
jednoduchá intuitivní
Zaregistrujte se nyní
www.nord.com
SCHUNK ZÍSKAL ZLATÉ
OCENĚNÍ za svou kampaň „Open.“
Lídr v oblasti uchopovacích systémů a upínací techniky, firma SCHUNK, získala za
svou kampaň „Open.“ od German Brand
Award 2019 zlato v kategorii „Excellence
in Brand Strategy and Creation | Brand
Communication – Campaign“ (Dokonalost
ve strategii a tvorbě značky | Komunikace
značky – kampaň). „Německý Oskar za
úspěšné řízení značky podtrhuje působivým způsobem, že se strojírenským firmám
vyplatí jít v marketingu novou cestou,“ zdůraznil Henrik A. Schunk, vedení firmy, CEO,
při příležitosti slavnostního předávání cen.
Již spoluprací se světovým brankářem Jensem Lehmannem, jako vyslancem značky,
uspěla celosvětově prosperující rodinná
firma už v roce 2012.
Značku SCHUNK se podařilo jedinečným
způsobem během let emocionalizovat. S kampaní „Open.“ SCHUNK úspěšně pokračuje
ve své trvalé komunikaci v B2B marketingu.
Kampaň znázorňuje otevřenost, která formuje SCHUNK na cestě k digitalizaci. Svět
SCHUNKu je otevření všem systémům, rozhraním, robotům, strojům, datům a cloudům.
S tímto nekompromisním otevřením vytváří
společnost svým zákazníkům veškerou představitelnou svobodu při používání chytrých,
na budoucnost orientovaných technologií
a posiluje loajalitu zákazníků, stejně jako jádro značky „Superior Experience“. Kampaň
využívá stejnoměrně všechny relevantní marketingové možnosti, od veletržního stánku
přes tištěná média, digitální média až po venkovní reklamu. Celosvětově získalo poselství
téměř třičtvrtě milionů lidí.
p
www.schunk.com
w w w. t e c h n i k a a t r h . c z
53