pohony I automatizace I pøevody I tribologie

j

voda

pra

z

y

firm

sník

obča

19

/ 20

en

květ

.

, s.r.o

nika

tech

om

.c

cí

.nord

háně

D Po

www

NOR

Komunikační brány rozhraní Profinet pro osm pohonů

Novinka: Zákaznický

ch

portál myNORD na našich

webových stránkách!

Uložení vazník

Tato vnitřní sběrnice běží na základě protokolu CANopen a je možné jí pospojovat

až čtyři decentrální měniče včetně případných absolutních čidel s rozhraním CANopen. Tato skupina se pak připojí k jednotce

sběrnicového rozhraní, v tomto případě

SK CU4-PNT, které zajišťuje připojení celé skupiny do sítě Profinet. V konečném

důsledku to přináší až čtvrtinové náklady

na sběrnicové připojení.

Po příjezdu hotového vazníku do skládací linky jej přemístí válečkový dopravník na

přesné požadované místo, kde zastaví. Vodorovně sklopená zvedací ramena překlopí

nosník do vertikální polohy a šikmé řetězy

zásobníků se posunou přesně o tloušťku

vazníku směrem dolů. Sklápěcí ramena se

sklopí opět do základní polohy a celý systém je připraven na přijetí dalšího vazníku.

Jelikož jsou všechny pohony osazeny snímáním polohy, není problém realizovat i tzv.

elektrické hřídele, kdy synchronně pracuje

i více pohonů současně.

p

Zaregistrujte se a využijte nových možností spolupráce a podpory online!

ry o

Od výběru pohonu až po ověření stavu zakázky!

Rozsáhlý servis na jedné

Vaše výhody po aktivaci Vaší

vaci

registrace:

jednoduchá intuitivní

Zaregistrujte se nyní

www.nord.com

SCHUNK ZÍSKAL ZLATÉ

OCENĚNÍ za svou kampaň „Open.“

Lídr v oblasti uchopovacích systémů a upínací techniky, firma SCHUNK, získala za

svou kampaň „Open.“ od German Brand

Award 2019 zlato v kategorii „Excellence

in Brand Strategy and Creation | Brand

Communication – Campaign“ (Dokonalost

ve strategii a tvorbě značky | Komunikace

značky – kampaň). „Německý Oskar za

úspěšné řízení značky podtrhuje působivým způsobem, že se strojírenským firmám

vyplatí jít v marketingu novou cestou,“ zdůraznil Henrik A. Schunk, vedení firmy, CEO,

při příležitosti slavnostního předávání cen.

Již spoluprací se světovým brankářem Jensem Lehmannem, jako vyslancem značky,

uspěla celosvětově prosperující rodinná

firma už v roce 2012.

Značku SCHUNK se podařilo jedinečným

způsobem během let emocionalizovat. S kampaní „Open.“ SCHUNK úspěšně pokračuje

ve své trvalé komunikaci v B2B marketingu.

Kampaň znázorňuje otevřenost, která formuje SCHUNK na cestě k digitalizaci. Svět

SCHUNKu je otevření všem systémům, rozhraním, robotům, strojům, datům a cloudům.

S tímto nekompromisním otevřením vytváří

společnost svým zákazníkům veškerou představitelnou svobodu při používání chytrých,

na budoucnost orientovaných technologií

a posiluje loajalitu zákazníků, stejně jako jádro značky „Superior Experience“. Kampaň

využívá stejnoměrně všechny relevantní marketingové možnosti, od veletržního stánku

přes tištěná média, digitální média až po venkovní reklamu. Celosvětově získalo poselství

téměř třičtvrtě milionů lidí.

p

www.schunk.com

w w w. t e c h n i k a a t r h . c z

53