manipulaèní technika I doprava I automobilový prùmysl

naše rozhodnutí, bylo hned několik: kvalita a zároveň přiměřená cena, volné výrobní kapacity a v neposlední řadě také

fakt, že se jedná o lokálního výrobce.“

Začátek nové etapy spolupráce popisuje Tomáš Janda, obchodní manažer pro

značku Demag: „Projektanti Kiswire nás

kontaktovali ještě v době, kdy plánovaná hala existovala pouze na papíře. Díky

tomu jsme mohli navrhnout optimální řešení, které vyhovovalo požadavkům výroby i architektů.“ Zakázka tak zahrnovala

kombinaci jednonosníkových mostových

jeřábů nové generace V-typ a jeřábové

stavebnice KBK.

Jeřáb V-typ je základem zcela nové řady

jeřábových mostnic. Inovativní design

s patentovanými spoji redukuje frekvenci

kmitání o 30 %, snižuje vlastní hmotnost

jeřábu a zdvojnásobuje jeho životnost až

do 500 000 zatěžovacích cyklů. Jeřábová

stavebnice KBK (z německého Kranbaukasten) je ideální modulární systém vhodný do provozů, kde není zapotřebí manipulovat s příliš těžkými břemeny. Flexibilní

jeřábová stavebnice je snadná na instalaci

i na obsluhu. Oba dva typy jeřábů tak plně

pokryly potřeby výroby Kiswire.

Instalace jeřábů musela být naplánována

precizně do posledního detailu, protože

jednotlivé stavební práce na sebe navazovaly téměř na minutu. Stavba 300 metrů

dlouhé haly byla zahájena letos v srpnu

a již 4. října proběhl za účasti jihokorejského velvyslance a hejtmana Ústeckého

kraje slavnostní Grand Opening.

V-type – nová generace jeřábů

„Při akcích takového rozsahu je běžné, že

dochází k nějakým provozním problémům

při instalaci, v případě Kiswire si ale žádné

zásadní překážky z realizace nevybavuji,

komunikace a spolupráce se zákazníkem

probíhala skvěle,“ uznale pokyvuje hlavou Tomáš Janda. „Momentálně je ještě v běhu zakázka na 3 sloupové jeřáby

a 1 KBK systém a myslím, že ani tím zde

nekončíme. Poptávka po výztužích do

pneumatik roste, aut je na světě čím dál víc

a prostoru pro další haly je v zóně Triangl

víc než dost,“ uzavírá spokojeně Tomáš

Janda. Spolupráci Kiswire s Demagem si

pochvaluje také Václav Skála: „Vzhledem

k blízkosti obou našich firem řešíme vše

flexibilně a můžeme být v přímém kontaktu. Osobní přístup velmi oceňuji, prohlubuje naše partnerství.“

p

www.demagcranes.com

NIŽŠÍ VLASTNÍ HMOTNOST – VĚTŠÍ FLEXIBILITA

Odebráním přebytečného materiálu v oblastech, kde se nevyskytuje žádné

namáhání nosníku, se hmotnost jeřábu snižuje o 17 %.

• Lepší poměr vlastní hmotnosti a nosnosti

• Zmenšení sil přenášejících se do podpůrných nosných konstrukcí

• Větší volnost pro architekty při projektování nových hal

• Vynikající stabilita s lehkou konstrukcí

MENŠÍ ZATÍŽENÍ – VYŠŠÍ KVALITA

Díky inovativní konstrukci s optimalizovanou zatížitelností zvládne V-typ nosník

bez problémů až 500 000 výměn břemene.

• Delší životnost

• Menší zátěž na jeřábové dráhy a komponenty jeřábu

• Redukce opotřebení

• Vyšší hospodárnost

MÉNĚ VIBRACÍ – VĚTŠÍ PŘESNOST

Patentované spoje jednotlivých článků efektivně zachycují tlakové i tažné síly

tak, že dochází ke snížení vlastních kmitů jeřábu o 30 %.

• Rychlejší zklidnění břemene

• Zvýšení přesnosti při přepravě a polohování

• Zkrácení pracovních cyklů

• Zvýšení překládacího výkonu

w w w. t e c h n i k a a t r h . c z

65