manipulaèní technika I doprava I automobilový prùmysl
naše rozhodnutí, bylo hned několik: kvalita a zároveň přiměřená cena, volné výrobní kapacity a v neposlední řadě také
fakt, že se jedná o lokálního výrobce.“
Začátek nové etapy spolupráce popisuje Tomáš Janda, obchodní manažer pro
značku Demag: „Projektanti Kiswire nás
kontaktovali ještě v době, kdy plánovaná hala existovala pouze na papíře. Díky
tomu jsme mohli navrhnout optimální řešení, které vyhovovalo požadavkům výroby i architektů.“ Zakázka tak zahrnovala
kombinaci jednonosníkových mostových
jeřábů nové generace V-typ a jeřábové
stavebnice KBK.
Jeřáb V-typ je základem zcela nové řady
jeřábových mostnic. Inovativní design
s patentovanými spoji redukuje frekvenci
kmitání o 30 %, snižuje vlastní hmotnost
jeřábu a zdvojnásobuje jeho životnost až
do 500 000 zatěžovacích cyklů. Jeřábová
stavebnice KBK (z německého Kranbaukasten) je ideální modulární systém vhodný do provozů, kde není zapotřebí manipulovat s příliš těžkými břemeny. Flexibilní
jeřábová stavebnice je snadná na instalaci
i na obsluhu. Oba dva typy jeřábů tak plně
pokryly potřeby výroby Kiswire.
Instalace jeřábů musela být naplánována
precizně do posledního detailu, protože
jednotlivé stavební práce na sebe navazovaly téměř na minutu. Stavba 300 metrů
dlouhé haly byla zahájena letos v srpnu
a již 4. října proběhl za účasti jihokorejského velvyslance a hejtmana Ústeckého
kraje slavnostní Grand Opening.
V-type – nová generace jeřábů
„Při akcích takového rozsahu je běžné, že
dochází k nějakým provozním problémům
při instalaci, v případě Kiswire si ale žádné
zásadní překážky z realizace nevybavuji,
komunikace a spolupráce se zákazníkem
probíhala skvěle,“ uznale pokyvuje hlavou Tomáš Janda. „Momentálně je ještě v běhu zakázka na 3 sloupové jeřáby
a 1 KBK systém a myslím, že ani tím zde
nekončíme. Poptávka po výztužích do
pneumatik roste, aut je na světě čím dál víc
a prostoru pro další haly je v zóně Triangl
víc než dost,“ uzavírá spokojeně Tomáš
Janda. Spolupráci Kiswire s Demagem si
pochvaluje také Václav Skála: „Vzhledem
k blízkosti obou našich firem řešíme vše
flexibilně a můžeme být v přímém kontaktu. Osobní přístup velmi oceňuji, prohlubuje naše partnerství.“
p
www.demagcranes.com
NIŽŠÍ VLASTNÍ HMOTNOST – VĚTŠÍ FLEXIBILITA
Odebráním přebytečného materiálu v oblastech, kde se nevyskytuje žádné
namáhání nosníku, se hmotnost jeřábu snižuje o 17 %.
• Lepší poměr vlastní hmotnosti a nosnosti
• Zmenšení sil přenášejících se do podpůrných nosných konstrukcí
• Větší volnost pro architekty při projektování nových hal
• Vynikající stabilita s lehkou konstrukcí
MENŠÍ ZATÍŽENÍ – VYŠŠÍ KVALITA
Díky inovativní konstrukci s optimalizovanou zatížitelností zvládne V-typ nosník
bez problémů až 500 000 výměn břemene.
• Delší životnost
• Menší zátěž na jeřábové dráhy a komponenty jeřábu
• Redukce opotřebení
• Vyšší hospodárnost
MÉNĚ VIBRACÍ – VĚTŠÍ PŘESNOST
Patentované spoje jednotlivých článků efektivně zachycují tlakové i tažné síly
tak, že dochází ke snížení vlastních kmitů jeřábu o 30 %.
• Rychlejší zklidnění břemene
• Zvýšení přesnosti při přepravě a polohování
• Zkrácení pracovních cyklů
• Zvýšení překládacího výkonu
w w w. t e c h n i k a a t r h . c z
65