Almig_c_i_02.qxd
34
27.2.2023
13:59
Page 34
kompresory l vzduchotechnika
Šroubový kompresor ALMiG
řada F-Drive
...vzduchem chlazený šroubový kompresor
• Kompresor s pravděpodobně nejmenším půdorysem ve své výkonové třídě
• Olejem chlazený motor s permanentními magnety, tedy s vysokou účinností (IE4)
a dlouhou životností
• Bezztrátový přenos hnací síly mezi motorem a vysoce účinným šroubovým blokem
• Energeticky úsporná regulace otáček s nejmodernější řídicí technologií
Přínos/funkce
d
Vzduchem chlazený šroubový kompresor s regulací otáček a vstřikováním oleje
pro výrobu stlačeného vzduchu „Made
in Germany”.
Regulace otáček se rychle vyplatí, zejména pokud je důležité efektivně a spolehlivě pokrýt nepravidelně se vyskytující
špičkovou potřebu stlačeného vzduchu.
V širokém regulačním rozsahu šroubových
kompresorů s regulací otáček od společnosti ALMiG je jejich rychlost dodávky
vzduchu vždy optimálně přizpůsobena příslušné spotřebě stlačeného vzduchu.
Díky plánování a koordinaci všech prvků
systému ALMiG zajišťují tyto kompresory
oproti tradičním řešením dokonalý základ
pro značné energetické úspory.
Provedení
d
Řada ALMiG F-Drive jsou kompresory
s přímým pohonem a frekvenčním měničem
Air Control P l
Inteligentní řízení, které monitoruje a vizualizuje.
Umí řídit až 4 další kompresory.
Frekvenční měnič SCD l
Pro přesné nastavení dodávaného množství
stlačeného vzduchu.
Vysoce účinný motor l
s permanentním magnetem
Optimální chlazení olejem při jakékoliv rychlosti.
Manometr l
Ukazatel vnitřního tlaku.
Přímý pohon l
Pro bezztrátový přenos.
Aktivní tlumič vibrací l
Přehledný olejoznak l
Velmi malá zastavěná plocha l
Ideální pro malé prostory.
v odhlučněném krytu, se spínací skříní
a řídicím systémem. Jednotka je navržena pro přímý pohon 1:1 mezi motorem a kompresorem a nabízí prakticky
bezztrátový přenos hnací síly a maximální
účinnost. Frekvenční měnič navíc reguluje
otáčky motoru tak, aby objem vzduchu
byl vždy přizpůsoben potřebě.Společnost
ALMiG se opírá o své více než desetileté
zkušenosti s vertikálním uspořádáním jednotky motor–kompresor, čímž dosahuje
nejmenší možné montážní plochy. Mnohem menší než běžné kompresory s konvenčním uspořádáním.Kompresor se dodává kompletně připravený k připojení
a k provozu, s veškerým nezbytným chladicím, řídicím a monitorovacím zařízením.
Před dodáním je každý kompresor podroben rozsáhlému testování ve společnosti
ALMiG.
T+T T e c h n i k a a t r h 1 – 2 / 2 0 2 3
• Systém se vyrábí podle normy CE
v Německu.
• Motor a šroubový blok jsou jako
jedna jednotka umístěny na hřídeli.
• Barevné provedení: světle šedá
(RAL 7035) a nebeská modrá
(RAL 5015).
• Velice kompaktní provedení
konstrukce umožňuje montáž
v blízkosti stěn, či dokonce v rozích,
s velmi malými prostorovými nároky.
• Kompresory jsou odhlučněné,
opatřené povlakem odpuzujícím
nečistoty a vybavené systémem vedení
chladicího vzduchu s mimořádně
nízkou hlučností.
• Centrální výstup chladicího vzduchu
se nachází na horní straně, proto je
montáž potrubí pro odvod vzduchu
snadná.
• Standardně je kompresor vybaven
hlavním vypínačem odolným proti