úvodník

Dobrý

Vážení čtenáři,

Vážení den

čtenáři,

po

loňské pauze

vynucené

pandemií

brje fascinující,

jakým

směrem

se pohybuněnské

výstaviště

znovu přivítalo

největší

je výroba

v průmyslovém

odvětví.

Na

středoevropský

veletrh

průmyslových

dnešním rozsáhlém,

konkurencí

hnaném

technologií.

ve střední

trhu se daří Výstavářská

především špička

výrobcům,

kteří

Evropě,

62. mezinárodní

strojírenský

aktuálně dokážou

svůj produkt

udržovat

veletrh,

je již Aby

minulostí.

zcela odlišný.

byl dnesLetošní

výrobceročník

dlouhostil

v pěti

pavilonech

1 buď

016 monopol,

vystavujíhodobě

ziskový,

musí mít

cích

firem

z 35

zemí.výrobní

Na veletrh

za pět

patent,

nebo

udržet

náklady

na

dní

zamířilo

více než

35 tisíc

rozumné

hranici.

Prostě

je návštěvníků.

potřeba vyAreál

sice

navštívilokorunu

méně návštěvníků,

dělat o

minimálně

více, než je

než v minulosti,

aleovšem

přišli hlavně

Ti, kteří

potřeba

firmy. To

předpokládá

stáli o informace.

Tolikotechnologií,

k nedávné minuinvestice

do výrobních

jejich

losti a MSV

v Brně. techniky a dalších

údržby,

manipulační

A co Vás čeká

na stránkách

tohoto

vypodpůrných

prostředků

nutných

k poddání? výroby.

Začneme

tradičnímivelkých

úvodními

strapoře

Důsledkem

fixních

nami s výročími

a následuje

reportáž

z

nákladů

byla kdysi

jistá výrobková

unifirmy TYMA,

která má reklamním

své sídlo v Trmicích

formita,

podpíraná

tlakem

na severu Čech.bojících

Tato firma

zajišťuje

komvelkovýrobců,

se rizika

přílišné

pletní služby

v oblasti

řemenových

řetěnovoty.

Udržovat

velkovýrobu

bezeazměn

zových

dopravních

pásů, spojek

již

nelzepřevodů,

po desetiletí.

Konkurenční

tlaky

a dalších

strojů.

K dodávanému

rostou,

alesoučástí

možnosti

rovněž.

Nové trendy

zajišťují

i technický

servis a podvsortimentu

manipulační

technice

i strojírenství,

což

poru.hlavní témata tohoto čísla, umožňují

jsou

Další kapitolou

je energetika,

kterou uvánáklady

na obměnu

a modernizaci

výdí projektem

bateriového

společroby

podstatně

snížit. Jesystému

to zčásti

tím,

nostceny

ČEPS.

V dalším

z článků jsme

se dotkli

že

snížila

v minulosti

konkurence,

tématunasyceností

bezpečnosti vtrhu.

energetice

ve známé

zčásti

Progrese

obou

kauze Colonial

Pipeline,

odhalila nezmíněných

oborů

závisíkterá

na nejnovějších

připravenost

průmyslu na

kyberútoky.

trendech

a potřebách,

podle

Moorova záNajdete

i odlehčený

článek o gekona

drží zde

růstale

výkonu

na exponenciále.

nerátoru

vln pro surfaře

Siemenszaplatily

XceleraStejné

investice,

které –nedávno

tor dokáže

vytvořitizolovanými

dokonalou surfařskou

výrobu

s několika

automaty

vlnu.

Dokli jsme i stále

aktuálníhoa tématu

–

či

jednoduchými

manipulátory

podílem

zájempráce,

o domácí

stále

ruční

dnesfotovoltaická

zaplatí linkuřešení

s mnoharoste, počítají

s tím i chytré

distribuční

sounásobným

objemem

i přesností

výroby,

stavy. navíc umožní malé série s pilotními

která

No a témata Úspora

v tomtopřivydání

časopisu

modifikacemi.

zavedení

nové

uzavírá plyne

oblasttaké

elektromobility,

logistiky,

výroby

z modularizace

a standopravy a tedy

manipulace.

Napostavit

několikanovou

stradardizace,

z možnosti

nách Vám výrobu

přinášíme

o elektro

komplexní

ze informace

stejných základních

autech, elektrických

vozících,

kamenů.

Produkcevychystávacích

se tedy v některých

3

či jeřábech,

které

samozřejmě také

pohání

oborech

vrací

k zakázkovým

prvopočátelektřina.

kům,

a to formou automatické výroby

s individuálními modifikacemi. Novinky

to však budou mít, díky lidské přirozenosti, stále těžké.

Ing. Aleš Vítek

šéfredaktor časopisu

T+T Technika a trh

ČTĚTE ČASOPIS V PDF VERZI ONLINE:

inzerce

Stále dokonalejší BT Reflex

V centru pozornosti je řidič!

Posilujeme komfort

a produktivitu obsluhy

Retraky BT Reflex od Toyoty jsou prvotřídní produkty, které

v uplynulých 25 letech vždy přinášely zásadní inovativní funkce.

Jmenujme například unikátní naklápění kabiny, TLC systém

hladkého zdvihu či 360° řízení.

V souladu s principem „kaizen“ přinášíme i v nové generaci naprosto

nepřehlédnutelná vylepšení cílená na efektivní práci řidiče. Díky

nejmodernějšímu prostoru kabiny s pokročilými ergonomickými

a intuitivními funkcemi je nyní ergonomie, komfort, bezpečnost

na ještě vyšší úrovni.

Na výběr jsou nyní také 3 energetické balíčky, založené na modulárním řešení využívajícím vlastní li-ionové baterie Toyota - pro

maximální flexibilitu a dokonalé přizpůsobení individuálním potřebám

každého provozu.

INTELIGENTNÍ

INTUITIVNÍ

INTERAKTIVNÍ

INFORMOVANÝ

li-ionové energetické balíčky

pro jakýkoli provoz

nový ergonomický

design kabiny

nová přehledná barevná

dotyková obrazovka

již ve standardu chytrý

vozík připojený k I_Site

Více informací získáte u svého obchodníka

nebo kontaktujte:

prodej@cz.toyota-industries.eu

Podrobnější informace na

www.toyota-forklifts.cz