kaleidoskop
CRM systém firmám výrazně
zefektivní obchodní procesy
...tyto systémy pomáhají řídit
vztahy
se zákazníky
.......................................................
jsou modulární. Mohou tedy obsahovat účetní moduly, HR moduly i marketingové nástroje včetně vyhodnocování úspěšnosti
kampaní. Těmito nástroji může být třeba integrace s Outlookuem, jenž se dá využít na efektivní a hlavně bezpečné rozesílání
newsletteru.
Díky všem těmto funkcím CRM systém dokáže firmě skutečně
uspořit čas, protože umí odstranit zbytečnou administrativu a zaměstnanci se mohou zaměřit na podstatné věci, které rozvíjejí obchodní potenciál. Zefektivní totiž obchodní proces od počátečního kontaktu zákazníka s danou společností, přes komunikaci před
uzavřením kontraktu až po zrealizování obchodního případu
a následné péče o klienta. Umožňuje také rozvíjet dlouhodobé
partnerství s klientem, protože firma má vždy perfektní přehled
o tom, jaké produkty zákazník využívá, jaké by ho mohly oslovit
a jaké mu ještě může nabídnout.
www.algotech.cz
Nejen budování, ale i udržování obchodních vztahů se zákazníkem je jedním z hlavních úkolů každé firmy, ať už nabízí jakýkoliv
produkt či službu. Velkým pomocníkem (nejen) pro obchodníky
mohou být různé CRM systémy, které většinou nabízí kompletní
správu všech stávajících i potenciálních klientů. A pokud pracují
tak, jak mají, dokážou skutečně firmě uspořit čas a přinést nové
obchodní příležitosti.
CRM je zkratkou anglických slov Customer relationship management, což v překladu znamená řízení vztahů se zákazníky. Vždy se
jedná o desktopovou (potažmo cloudovou), případně i mobilní
aplikaci, v níž se zaměstnancům přehledně vizualizují veškerá potřebná data pro jejich práci. Jedním z takových systémů je například
SugarCRM, který patří mezi nejrobustnější a zároveň komplexní řešení na trhu. Tento systém lze totiž velmi jednoduše upravit na míru nejen pro každou konkrétní firmu, ale i pro určitou pozici.
Znamená to, že obchodníci mají na ploše k dispozici primárně
data o stávajících či potenciálních klientech, kteří je kontaktovali
například pomocí formuláře na firemních internetových stránkách, management zase vidí souhrnné reporty a přehledy a účetní oddělení může snadno pracovat s podklady pro fakturaci, které do systému obchodníci zadávají. Navíc je možné jej integrovat
i s dalšími vnitropodnikovými systémy, což je důležité pro bezproblémový chod firmy.
Přehledné profily klientů
CRM systémy s úspěchem používají například společnosti z finančního či realitního sektoru. Pro ně je totiž typické, že mají velké množství zaměstnanců a spolupracovníků, poměrně vysokou
fluktuaci a stovky až tisíce klientů. „V SugarCRM je možné ke každému zákazníkovi přiřadit veškeré potřebné osobní údaje, jeho
smlouvy i historii komunikace. Pokud pak agendu klienta převezme jiný zaměstnanec, vidí okamžitě celou historii obchodního
vztahu,” říká Jiří Sommer, Sales Executive ze společnosti Algotech, která je jedním z hlavním implementátorů systému SugarCRM ve střední Evropě.
Tento systém navíc dokáže zdánlivě jednoduchým ověřením
klienta poznat, takže nemůže dojít k záměně například při shodě
jmen a zároveň má automatickou kontrolu duplicity klientů. „Nemůže se tedy stát, že zaměstnanci z různých oddělení založí klienta do systému opakovaně. Při takovém pokusu dostane pracovník informaci o existenci kontaktu,” pokračuje Jiří Sommer s tím,
že tato funkce není u jiných CRM systémů úplnou samozřejmostí a zpravidla s sebou nese dodatečné náklady.
Systémy pro správu klientů však umí mnoho dalších věcí. Jsou
schopné částečně pokrýt funkcionality ERP systémů, protože
Nová optimalizová série
rychlospojek FEM
...uvádí Parker High Pressure
Connectors
Europe
.......................................................
Parker Hannifin, mezinárodní lídr v oblasti technologií a systémů
pro řízení pohybu, dnes uvedla na trh novou optimalizovanou sérii rychlospojek FEM, která nabízí vyšší pracovní tlak až do 350 bar
a nižší tlakový spád pro lepší vlastnosti průtoku.
Revidované a aktualizované série FEM a FEC mají profily odpovídající normě ISO 16028 a překračují technické požadavky ve
specifikacích ISO 16028. Jsou kompatibilní s ostatními sériemi,
které splňují stejnou normu. Spojky nabízejí bezúkapové odpojení, minimální ztráty oleje během odpojování a také se snadno čistí, protože mají ploché ventily/těla.
Díky nové konstrukci ventilu mají spojky minimální tlakovou
ztrátu a dosahují maximální hospodárnosti.
Vsuvky FEM jsou k dispozici s eliminátorem tlaku, což umožňuje bezproblémové připojení spojek v přítomnosti nahromaděného nebo zbytkového tlaku. Miniaturní ventil tlak automaticky
upustí ve fázi spojování.
Nová série FEM je velmi odolná proti vibracím a jinému mechanickému namáhání. Bez ohledu na to, zda se používá v mobilní
hydraulice, dopravě nebo ve stavebním průmyslu, proces připojení a odpojení je rychlý a bezpečný, s pojistnou objímkou jako
standardem, aby se zabránilo náhodnému odpojení.
https://ph.parker.com/cz/en/series-fem-if-quick-coupling
w w w. t e c h n i k a a t r h . c z
5